Kategoria: Blog

Jak działają leki na ADHD

Jak działają leki na ADHD?

Leczenie ADHD w dużej mierze opiera się na farmakoterapii. Najpopularniejsze są te leki, które zawierają metylofenidat. To oczywiście niejedyna substancja, która jest stosowania przy leczeniu

Sad caucasian teenage girl lying on bed and looking away with anxiety

Jak rozpoznać zaburzenia lękowe u dzieci i młodzieży?

Zaburzenia lękowe u dzieci i młodzieży to coraz częściej diagnozowany problem, który może znacząco wpłynąć na ich rozwój emocjonalny, społeczny oraz edukacyjny. Wczesne rozpoznanie objawów

Sad woman depressed sitting on the couch at home, anxiety disorder alone without the help of a

Czym są zaburzenia lękowe? Rodzaje, objawy i leczenie

Zaburzenia lękowe to jedne z najczęściej diagnozowanych problemów psychicznych na świecie, dotykające miliony ludzi każdego roku. Choć każdy z nas doświadcza lęku w pewnym momencie

Winter depression concept. Sad young woman with seasonal affective disorder or depression sitting

Fizyczne objawy depresji – czym jest depresja somatyczna?

Depresja jest jednym z najczęściej diagnozowanych zaburzeń psychicznych na całym świecie. Choć powszechnie kojarzy się z obniżonym nastrojem, apatią czy uczuciem beznadziei, ma ona także

man photographing food

Syndrom Piotrusia Pana – czym jest i jak się objawia?

Syndrom Piotrusia Pana to termin stosowany w psychologii, który opisuje osobowość dorosłych osób, które unikają odpowiedzialności i dorosłego zachowania. Wzór ten nawiązuje do postaci Piotrusia

Sign up our newsletter to get updated information, promo or insight for free.

Categories

Need Help?