Psychoanalityk, terapia psychoanalityczna online, psychoterapia psychoanalityczna

Psychoterapia analityczna to bardzo głębokie i osobiste podejście do pracy nad sobą. Daje ona możliwość przejrzenia oraz zrozumienia nieświadomych konfliktów, które wpływają na codzienne życie. Możesz w naszej poradni zdecydować się na nurt psychoanalityczny, który sprawi, że zrozumiesz swoje wnętrze. Współpracujemy z wyłącznie doświadczonymi i certyfikowanymi psychoterapeutami. Każdy obecny u nas psychoanalityk od lat pracuje w zawodzie i stale poszerza zakres swoich kompetencji. Rejestracja wizyty online to pierwszy krok na drodze trwałych i pozytywnych zmian w Twoim życiu. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej psychoterapii przez internet.

Czym jest terapia psychoanalityczna?

Terapia psychoanalityczna to metoda leczenia zarówno fizycznych objawów, jak i zaburzeń psychicznych, która skupia się na tworzeniu relacji między terapeutą oraz pacjentem. Ta szczególna forma leczenia koncentruje się na badaniu oraz przetwarzaniu znaczących relacji z przeszłości pacjenta. Psychoterapia psychoanalityczna nie opiera się na radach albo wytycznych ze strony terapeuty, a raczej na głębokim zrozumieniu przez pacjenta tego, kim jest i dlaczego.

Większość życia psychicznego człowieka jest ukryta w podświadomości. To tam gromadzą się między innymi pierwotne doświadczenia, uczucia, pragnienia oraz traumy. Mechanizmy obronne blokują lub zniekształcają informacje, które mogą zakłócić stabilność umysłu. Psychoterapia psychoanalityczna polega na tym, że pacjent i terapeuta wchodzą w bezpieczny stan regresji, w którym pacjent może rozwijać się jak dziecko i odkrywać oraz przetwarzać przeniesione stany umysłu związane z pierwszą ważną osobą w jego życiu.

Terapia psychoanalityczna — czy warto?

Dobry psychoanalityk, który prowadzi tę formę leczenia, pozwala na skuteczne leczenie zaburzeń umysłowych oraz objawów fizycznych. Terapia psychoanalityczna pozwala bowiem na dokonanie trwałej zmiany w człowieku. Oferowana przez nas terapia online skupia się w tym przypadku nie na powierzchownym usuwaniu objawów, a raczej na długotrwałym procesie zrozumienia i przekształcenia tych aspektów osobowości pacjenta, które prowadzą do powstawania objawów. To zatem zdecydowanie coś więcej niż eliminowanie pojedynczych objawów. W trakcie pracy nad sobą pacjent pracuje nad przyczynami, a nie skutkami. Jednocześnie zyskuje ogromny wgląd w siebie

Dlaczego psychoterapia psychoanalityczna u nas to dobry wybór?

Psychoterapia psychoanalityczna, którą możemy Ci zaoferować jest opłacalna przede wszystkim ze względu na to, że dysponujemy doświadczonym zespołem. Każdy z nich regularnie poszerza swoje kwalifikacje. Decydując się na nasze usługi, wybierasz również pracę nad sobą w bezpiecznej i wspierającej atmosferze. Sporym atutem naszych usług są także atrakcyjne ceny. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. Przekonaj się, jak wiele korzyści niesie oferowana przez nas psychoterapia online. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty! Terapia psychoanalityczny może naprawdę zmienić Twoje życie na lepsze!

Psycholog Founder &Ceo;
psycholog, psychoterapeuta pracujący z klientami
Joanna Siewierska