Zaburzenie dwubiegunowe (CHAD) - leczenie online, terapia zaburzenia dwubiegunowego

Czy Twoim problemem jest zaburzenie dwubiegunowe, dawniej nazywane „chorobą dwubiegunową”? Leczenie tego zaburzenia jest wtedy koniecznością. Na szczęście z naszą poradnią współpracują wysoce wyspecjalizowani psychiatrzy oraz psychoterapeuci. Diagnoza zaburzenia dwubiegunowego oznacza, że wiesz, w jaki sposób mierzyć się ze swoimi dolegliwościami. Mamy ogromne doświadczenie w leczeniu pacjentów z rozpoznaniem  zaburzenia dwubiegunowego (kiedyś ChAD). Z tego też powodu oferowane przez nas wizyty przez internet mają ogromną skuteczność. Nie czekaj więc dłużej, zapoznaj się z podstawowymi informacjami dotyczącymi między innymi tego, jak wygląda terapia zaburzenia dwubiegunowego oraz zapisz się na wizytę online u nas. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Zaburzenie dwubiegunowe leczenie — czym jest ChAD?

Aby zrozumieć, na czym polega leczenie zaburzenia dwubiegunowego konieczne jest również zdefiniowanie, na czym polega to schorzenie. Zaburzenie dwubiegunowe bądź też cyklofrenia, czyli choroba dwubiegunowa to przewlekłe schorzenie psychiczne cechujące się występowaniem stanów przygnębienia (czyli depresji) oraz nadmiernej aktywności (manii). Stany te różnią się między sobą swoim nasileniem.

W trakcie przebiegu zaburzenia występuje także faza remisji. Jeżeli zastanawiasz się, czy dotyczy Cię zaburzenie dwubiegunowe, diagnoza zawsze opiera się na pojawiających się objawach.

Diagnoza zaburzenia dwubiegunowego — jak rozpoznać ChAD?

W sytuacji, gdy siedzi naprzeciw Ciebie psychiatra, zaburzenie dwubiegunowe zostało już zdiagnozowane, być może zastanawiasz się, jak to możliwe. Wszystko zależy oczywiście od objawów, których doświadczasz. Oczywiście zmiany samopoczucia są obecne także u ludzi zdrowych. Z tego też powodu w wielu przypadkach zaburzenie pozostaje ukryte i niezdiagnozowane.

Terapia zaburzenia dwubiegunowego jest natomiast możliwa dzięki diagnozie. Tę ostatnią natomiast psychiatra online może wystawić wskutek cykliczności symptomów. Objawy ChAD mogą przypominać nieco huśtawkę nastrojów. W depresji pacjent odczuwa bowiem nawracające lęki oraz brak wiary w siebie. Dodatkowo pogarsza się pamięć i koncentracja. Pojawia się także senność, zmniejsza się apetyt oraz libido. Często jest to znak, że dotyczy kogoś zaburzenie dwubiegunowe. Leczenie rozpoczyna się wtedy w momencie, gdy objawy są już zbyt uciążliwe.

Hipomania to faza, w której pacjenci odzyskują równowagę psychiczną i stają się twórczy oraz kreatywni. Ta akurat faza choroby nie zakłóca specjalnie ani życia chorego, ani jego bliskich. Niestety hipomania przeistacza się później w manię. Ta ostatnie charakteryzuje się nadmiarem energii, mnóstwem pomysłów oraz przekonaniem o własnej nieomylności. Przesadny optymizm może natomiast prowadzić między innymi do nierozważnych decyzji finansowych i nadpobudliwości seksualnej. Wtedy także bardzo mocno daje się we znaki choroba afektywna dwubiegunowa. Leczenie na szczęście może być skuteczne. Zwłaszcza wtedy, gdy wybierzesz naszych specjalistów dostępnych online.

Terapia zaburzeń dwubiegunowych — dlaczego nasza oferta?

Leczenie zaburzenia dwubiegunowego ze specjalistami z Psychologwnecie.pl sprawia, że skutecznie przywrócisz swoje zdrowie psychiczne. Pamiętaj o tym, że specjaliści dostępni przez internet tacy jak: psycholog online oraz psychiatra mają również stosunkowo atrakcyjne ceny. Podobnie jak przystępna cenowo jest oferowana przez nas psychoterapia online. W sytuacji natomiast, gdybyś miał jakiekolwiek pytania dotyczące leczenia internetowego, skontaktuj się z nami. Postaw na sprawdzoną terapię choroby dwubiegunowej już dziś!