Leczenie bezsenności online, terapia bezsenności | Jak leczyć bezsenność i inne zaburzenia snu?

Leczenie bezsenności jest konieczne w sytuacji, gdy nie możesz odzyskać kontroli nad swoim snem. Jeżeli więc doskwiera Ci bezsenność, terapia jest absolutną koniecznością. Nasze metody leczenia są oparte na przebadane i sprawdzone. W sytuacji natomiast, gdy doskwiera Ci bezsenność, terapia jest czymś, z czego koniecznie powinieneś skorzystać. Leczenie zaburzeń snu to jedna ze specjalizacji współpracujących z nami specjalistów. Koniecznie zatem zdecyduj się na leczenie snu w sprawdzonym miejscu. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszego wsparcia przez internet. Jesteśmy tutaj po to, abyś mógł powrócić do zdrowego funkcjonowania.

Leczenie bezsenności — przyczyny

Leczenie zaburzeń snu jest konieczne u coraz większej liczby zgłaszających się do nas osób. Z czego jednak może wynikać bezsenność? Przede wszystkim sytuacje, które mają wpływ na pojawienie się tego problemu to:

• utrata pracy,
  • kryzys małżeński,
  • praca zmianowa,
  • narodziny dziecka.

Niepokój jest kolejnym czynnikiem, który może utrzymywać bezsenność. Psychoterapia jest stosowana u naszych pacjentów po to, aby obniżyć poziom niepokoju, który towarzyszy im przez cały czas. Za sprawą zlikwidowania tej wtórnej przyczyny możliwa jest skuteczna terapia bezsenności.

Terapia snu jest bardzo potrzebna także w sytuacji, gdy bezsenność wywołana jest pozostałymi zaburzeniami psychicznymi. Do ich grona zaliczyć można między innymi zaburzenia lękowe i depresję. W grę wchodzą również w niektórych przypadkach choroby somatyczne. W tym ostatnim przypadku chodzi między innymi o nowotwory złośliwe i zapalenia stawów. W sytuacji, gdy z powodu wymienionych czynników doskwiera Ci bezsenność, leczenie jest absolutną koniecznością. Poradnia leczenia zaburzeń snu Psychologwnecie.pl świetnie sprawdza się w skutecznym przywracaniu zdrowia psychicznego przez internet. Z pewnością będzie tak również w Twoim przypadku!

Terapia snu — jakie objawy trzeba leczyć?

Wiesz już, jakie przyczyny może mieć bezsenność. Psychoterapia jest potrzebna w sytuacji, gdy doskwierają Ci bardzo konkretne objawy. Nasza klinika leczenia bezsenności zajmuje się pacjentami, u których występuje między innymi:

• trudność z zasypianiem,
  • częste lub długotrwałe wybudzenia w nocy,
  • złe samopoczucie w trakcie dnia w wyniku niewyspania,
  • zbyt wczesne budzenie się i brak możliwości ponownego zaśnięcia,
  • uczucie zmęczenia mimo przespanej nocy,
  • trudności z zaśnięciem,
  • senność w ciągu dnia,
  • zmniejszenie motywacji,
  • napięcie emocjonalne,
  • obawy i zamartwianie się kwestiami związanymi ze snem.

Wszystkie te objawy wskazują na pewne zaburzenia snu. Leczenie jest konieczne, gdyż zwykle odbijają się one na jego jakości. Zwłaszcza wtedy, gdy występują przez dłuższy czas. Chodzi tutaj na przykład o pojawianie się ich trzy razy w tygodniu przez okres dłuższy niż miesiąc. Sugerujemy wtedy, aby nie zastanawiać się nad tym, jak leczyć bezsenność, tylko zgłosić się do ekspertów. Leczenie bezsenności rozpoczyna się od konsultacji z wykwalifikowanym specjalistą z zakresu medycyny snu. Psychoterapia online oraz psychiatra online może naprawdę bardzo wiele Ci pomóc.

Jak leczyć bezsenność?

Jeżeli doskwiera Ci bezsenność, psychoterapia jest absolutną koniecznością. To proces, który powinien opierać przede wszystkim na przebadanych i bezpiecznych metodach. W pierwszej kolejności należy odpowiednio rozpoznać przyczyny zaburzeń snu, a to może wiązać się z zaangażowaniem specjalistów z różnych dziedzin medycyny. Na szczęście psycholog online oraz wszyscy nasi eksperci od lat skutecznie wyprowadzają pacjentów z bezsenności.

Zamiast zatem wpisywać w wyszukiwarce Google hasła typu „bezsenność jak leczyć”, znacznie lepiej skorzystać ze wsparcia na przykład psychoterapeuty. Świetnie sprawdza się w tym przypadku na przykład psychoterapia poznawczo-behawioralna. Dzięki niej możliwe jest między innymi zredukowanie poziomu niepokoju w życiu pacjenta. W trakcie tego typu psychoterapii zmieniane są przekonania oraz zachowania osób, których dotyczy terapia bezsenności. Tym samym mogą oni zacząć znacznie lepiej funkcjonować. Do niefarmakologicznych metod leczenia należą również między innymi treningi relaksacyjne oraz ograniczanie czasu spędzanego w łóżku. Spore znaczenie ma także technika kontroli bodźców. Wdrożenie zasad higieny snu także jest jednym z pierwszych kroków, którymi powinna zająć się osoba cierpiąca na bezsenność.

Leczenie zaburzeń snu — farmakoterapia

Leczenie bezsenności jest możliwe z wykorzystaniem leków. Często stosuje się w tym przypadku na przykład medykamenty przeciwdepresyjne. Nierzadko wywołują one senność. Chodzi tutaj między innymi o: trazodon, doksepinę, amitryptylinę, mianserynę oraz mirtazapinę. Oczywiście takie rozwiązanie jest konieczne, gdy samą psychoterapią nie można osiągnąć oczekiwanych rezultatów. Nie musisz jednak martwić się o to, że w trakcie dnia także będziesz senny. Nasi lekarze dbają bowiem o dostosowanie optymalnych dawek. Tym samym leczenie nie odbije się w żaden sposób na Twoim życiu prywatnych i zawodowym, a wręcz usprawni Twoje funkcjonowanie.

Terapia bezsenności — dlaczego nasza oferta?

Jesteśmy jedną z czołowych poradni psychologicznych online w Polsce. Oferujemy bardzo szeroki zakres usług, co jest szczególnie korzystne dla osób, które zmagają się z bezsennością. Podstawowym argumentem, który może przekonać Cię do skorzystania z naszej oferty jest doświadczenie specjalistów. Zespół ekspertów pracujących online, takich jak między innymi psychoterapeuci oraz lekarze od wielu lat pomagają pacjentom zrozumieć przyczyny ich problemów ze snem i uczą ich skutecznych strategii radzenia sobie z bezsennością.

Sporym atutem naszej oferty są także atrakcyjne ceny. Wierzymy, że dostęp do pomocy psychologicznej powinien być możliwy dla każdego, niezależnie od jego sytuacji finansowej. Z tego też powodu leczenie w naszej poradni nie obciąży zbyt mocno Twojego firmowego budżetu.

Za każdym razem wykazujemy się również indywidualnym podejściem do pacjenta. Rozumiemy bowiem, że pacjenci różnią się od siebie i wymagają różnych metod pracy. Spore znaczenie dla naszych pacjentów ma także fakt, że nasi specjaliści współpracują ze sobą. Dzięki temu oferujemy holistyczne podejście do leczenia. Uwzględniamy zatem nie tylko symptomy, ale również przyczyny oraz kontekst, w jakim się pojawiają.

W sytuacji, gdybyś miał jakiekolwiek pytania dotyczące oferowanego leczenia, koniecznie skontaktuj się z nami. Szczegółowo opowiemy ci wtedy, jak będzie wyglądać twoje leczenie oraz jakie działania rekomendujemy. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.